CatalanSpanish

Procediment per a cedir una empresa

Per poder vendre l’empresa a través de Reempresa és necessari que el negoci estigui en funcionament, ser capaç de mantenir-lo en funcionament durant un mínim de sis mesos. 

El propietari majoritari i/o l’administrador hauran de realitzar una entrevista de presa de contacte amb una persona de l’equip de consultors del servei disposat a participar del procés de Reempresa. A més, s’ha d’aportar la documentació requerida pel consultor/a.

Documentació necessària

A la presa de contacte s’ha d’aportar la següent documentació:

a. Empresaris individuals:

– DNI
– Contracte de lloguer.
– Relació clients- proveïdors (Model 347) dels tres últims exercicis comptables.
– Relació nominal dels treballadors/es (TC2) de l’últim any.
– Liquidació anual IVA (Model 390) dels tres últims exercicis comptables.
– Escrit autorització dels socis per a la Reempresa.
– Comptabilitat: actius, passius, ingressos i despeses.
– Declaració de la renda (model 100) o liquidació IRPF (anual-model 190) (fraccionat estimació directa, model 130) (Fraccionat estimació objectiva, mòduls-model 131) dels tres últims exercicis comptables.
– Llicència d’activitat.

b. Societats mercantils:

– DNI
– Contracte de lloguer.
– Relació clients- proveïdors (Model 347) dels tres últims exercicis comptables.
– Relació nominal dels treballadors (TC2) de l’últim any.
– Liquidació anual IVA (Model 390) dels tres últims exercicis comptables.
– Escrit autorització dels socis per a la Reempresa.
– Fotocòpia del NIF.
– Poders NIF.
– Fotocòpia del registre mercantil.
– Balanç de situació dels tres últims exercicis comptables.
– Compte de Pèrdues i Guanys dels tres últims exercicis comptables.
– Impost de Societats ( Model 200 ) dels tres últims exercicis comptables.
– Llicència d’activitats.

Aquesta documentació permetrà que l’equip de consultors/es us ajudin a definir la vostra oferta de cessió i a verificar la informació que es publicarà a la web sota un perfil cec.

Publicació de l’anunci al web:

Un vegada realitzada la presa de contacte i aprovada la vostra proposta de cessió, publicarem un anunci al «Market Place» sota un perfil per evitar la identificació de l’empresa i del/la cedent. Quan aparegui una potencial persona emprenedora interessada, us contactarem per a dur a terme una reunió de presentació de les parts, i iniciar així un procés de transmissió.

Com donar-vos d’alta al servei?

Podeu sol·licitar l’alta omplint el següent formulari on podreu indicar el Punt d’Atenció en el qual voleu ser atès/a. Una vegada hagueu omplert el formulari, un consultor del Centre de Reempresa de les Illes Balears contactarà amb vosaltres per citar-vos a una reunió.

CONVOCATORIA DE DOS PROCESSOS DE SELECCIÓ D'AGENTS DE DESENVOLUPAMENT LOCAL (AODL), MITJANÇANT OFERTA GENÈRICA DEL SOIB, I CREACIÓ DE LLISTES DE RESERVA PER A CADA UN DELS LLOCS DE FEINA
Entrada: 29 September 2023
RESOLUCIONS PROVISIONALS DELS PROCEDIMENTS SELECTIUS AODL 2023 – PERFIL GENERAL 004872 I PREFIL PRIORIRARI DE FORMACIÓ 004874: PERSONES SELECCIONADES I...
II Fira d'Ocupació i Emprenedoria de Formentera 2023
Entrada: 28 February 2023
La II Fira d’Ocupació i Emprenedoria de Formentera tendrà lloc el proper dia 9 de març de 2023 de 9,30...
L’Estratègia d’Inversions de les Illes Balears 2030 i els fons Next Generation EU, una aproximació per als agents de desenvolupament local i orientadors d’oficina de les Illes
Entrada: 20 February 2023
El 16 de febrer de 2023 es va tenir lloc al Centre Cultural de Jesus, a l’illa d’Eivissa, una formació...
Subvencions per a persones autònomes. Convocatòria 2023 
Entrada: 6 February 2023
Convocatòria de subvencions per al període 2021-2023 destinades a promocionar l’ocupació autònoma per abordar el repte demogràfic i facilitar la...
Jornades de la Xarxa de Serveis Públics Empresarials
Entrada: 27 January 2023
El 24 de gener de 2023 els AODL de l’Àrea de Desenvolupament Local del Consell Insular de Formentera van assistir...

Accés personal:

Subscriu-te a la nostra newsletter